اگر این بازی را بازی کرده باشید متوجه خصوصیت های بد و خوب این بازی شده اید!


نسخه جدید این بازی به اسم Rayman Legends در حال ساخته شدن توسط شرکت و کپمانی بزرگ بازی سازی یوبیسافت می باشد!

قرار است این بازی بر روی Wii U بیاید(در تریلر مشاهده میکنید)

این بازی نسخه بعد از Rayman Origins میباشد که در نسخه Legends در تریلر مشاهده میکنید که قابلیت آنلاین بازی کردن این بازی به بازی اضافه شده!

هم چنین شخصیته جدیدی به بازی اضافه شده و دیگر شخصیت های همان شخصیت های Rayman Origins می باشند!

بازی مد نظر برای آنلاین فتوبال هست که با همان شخصیت های Rayman Legend انجام داده میشود!

منتظر انتتشار این بازی باشید!

دریافت تریلر:

http://axgig.com/images/15746209756328291997.gif

منبع : webzelan.blogfa.com